Jarabot

První kontaktní centrum postavené čistě kolem umělé inteligence

Automatizované AI řešení, které odbavuje až 75% dotazů bez lidského zásahu - lidsky a efektivně. Pomáhá operátorům, zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje konverze.

Dostupnost 24/7
90+ jazyků
Okamžité odpovědi
Omnichannel

AI zákaznické centrum

Budoucnost zákaznické péče

Případová studie: Zachráněno 510 objednávek za 528 085 Kč

AI voicebot pomohl e-shopu Výprodejpovlečení.cz zachránit za měsíc objednávky v hodnotě více než půl milionu korun.

528 085 Kč
za 1 měsíc

AI řešení pro různé komunikační kanály

AI Chatbot

Postará se o vaše zákazníky 24/7. Poradí s výběrem produktů, vysvětlí rozdíly mezi značkami a zvládne rozdělit objednávky podle dostupnosti.

  • Omnichannel helpdesk
  • AI generované odpovědi
  • Snadná integrace

AI E-mailbot

Automatizuje e-mailovou komunikaci se zákazníky. Zbavte se opakujících e-mailů a nechte si oštítkovat zprávy k dalšímu zpracování.

  • Efektivní automatizace
  • Rychlé nastavení
  • Snadná integrace

AI Voicebot

Buďte dostupní na telefonu 24/7. AI voicebot vede přirozený rozhovor, rozumí a mluví v 90+ jazycích, k nerozeznání od člověka.

  • Podpora 90+ jazyků
  • Funkce náslecháře
  • K nerozeznání od člověka

Řešení pro různá odvětví

E-commerce

Poradí s produkty, sleduje zásilky, rozděluje objednávky

Kontaktní centra

Navolává zákazníky, nabízí produkty, dělá průzkumy

Veřejná správa

Efektivní komunikace s občany, úspora času

Finance

Pomoc s fakturami, vymáhání pohledávek

Podporované AI modely

OpenAI
Google AI
Anthropic
Groq
Mistral AI
Meta AI

Klíčové funkce a vlastnosti

Technické možnosti
  • Automatizace až 75% dotazů
  • Přístup k statickým i dynamickým datům
  • Přirozený rozhovor ve více jazycích
  • Pokročilý reporting a analytics
  • Snadná administrace a úprava chování
Integrace
  • Shoptet
  • Shopify
  • Upgates
  • Vlastní řešení přes API
  • Jednoduché nasazení a konfigurace

Používají důvěryhodné společnosti

Heureka Group
4Camping
Výprodejpovlečení.cz
Říčany
Fabini
Citfin

Případová studie: Heureka Group

"AI chat od JARABOT.com řeší po 2 měsících 13% veškeré B2B komunikace. Rychlejší odpovědi, spokojenější zákazníci a efektivnější využití času specialistů."

"Hlavní přínosy nasazení AI chatbota JARABOT.com jsou rychlejší odpovědi, spokojenější zákazníci a efektivnější využití času specialistů."

Jakub Vyskočil, Head of Customer Success, Heureka Group
13%

veškeré B2B komunikace

po 2 měsících nasazení

Připraveni modernizovat vaše zákaznické centrum?

Kontaktujte nás pro konzultaci a zjistěte, jak může Jarabot pomoci vašemu businessu

Kontaktovat nás Vyplnit dotazník